Friday, September 8, 2017

Borong Cloth diaper

Assalamualaikum,

Stylobubble come back dengan open order untuk cloth diaper secara borong
boleh pilih dari pilihan yang ada di bawah

Snap button cloth diaper yang boleh dipakai dari newborn hingga 13kg

Saya antara pengguna cloth diaper ni. mean bukan saya la. anak saya. dari si kembar baby (sekarang dah 8 tahun) turun kepada adiknya Qhaiyrah 9sekarang dah 5 tahun) dan kini si kecil Darwish (2 tahun) masih menggunakan cloth diaper .

bermula dengan 1 CD, kumpul hingga ada 40 CD. pelbagai design dan brand.hihihih.

kalau orang kata susah nak cuci CD ni, bagi saya tak susah pun. buang je stool baby dalam toilet bowl, tembak dengan air yang tajam direct pada kesan stool. dan kemudian kumpulkan semua cloth diaper dalam mesin basuh dan basuh kesemuanya.

saya gunakan sabun basuh baju baby, dan tak gunakan softener. jemur seperti biasa direct matahari untuk cepat kering. dan saya suka jenis insert yang boleh ditanggalkan sebab tak perlu tunggu lama untuk kering.

nanti ada masa saya tunjuukan koleksi cloth diaper anak-anak saya ye. yang zaman si kembar memang dah habis lunyai masa sampai turn kakak. dah selamat buang. yang ada ni kebanyakkannya yang baru.  (tetiba rasa nak beranak lagi...ahaksss)

saya up kan gambar cloth diaper yang jenis printed satin ni dulu. nanti saya up kan design yang lebih cantik.

mungkin ada yang suka jenis plain. nanti saya masukkan lagi gambar ye.

MENGGUNAKAN CLOTH DIAPER ADALAH SALAH SATU CARA UNTUK JIMATKAN PERBELANJAAN KELUARGA.



















materian microfiber yang jenis benangnya panjang-panjang, so penyerapan lebih banyak .



setiap cloth diaper tidak disertai dengan insert.

untuk insert boleh pilih DISINI

20 pc : RM 23/ pc (FREE 5 microfiber insert)
50 pc : RM 21/pc (FREE 12 microfiber insert)
100 pc : RM 19/pc (FREE 25 microfiber insert)

untuk belian lebih banyak, sila whatsapp 010-201 0706




No comments:

Post a Comment